Popular Posts

Tuesday 24 September 2013

AKAR UMBI MENYOKONG ISA SAMAD

Calon Naib Presiden UMNO, Tan Sri Isa Samad kini berjaya mendapat sokongan dari akar umbi di segenap pelusok negara. Perkara ini jelas membuktikan mereka masih memerlukan pemimpin berjiwa rakyat yang mana mudah mesra dan mampu mengggalas tugas besar.
Namun Isa sentiasa dengan sikap beliau yang dahulu,di dalam facebook Tan Sri Isa Samad juga telah mencecah 5,000 orang dan mula beralih kepada Fan Page Tan Sri Isa Samad.
Rata rata mereka yang menyokongnya pada pemilihan dahulu kini mula kembali bersemangat untuk memberi sokongan yang padu.
Isa Samad pula dengan sikap gentlemannya sentiasa bersikap terbuka di dalam pemilihan ini.Walaupun penyandang Naib Presiden telah bersikap sekata,Mukhriz dan Ali Rustam pula nerupakan satu pasukan..
Walau apa pun mereka semua yang bertanding mempunyai rekod masing - masing , samada pewakilan perasan atau tidak, Isa Samad adalah pemimpin lama di dalam parti UMNO.Beliau telah masak dalam semua masaalah dalaman parti.Isa tidak pernah melenting dan juga bergaduh sesama pemimpin, dan beliau telah membuktikan kesetiaannya kepada parti dan di saat UMNO lemah, Isa Samad juga orangnya yang kembali memberi nafas kepada UMNO.
Sukar untuk dikatakan, tidak ada ayat yang mempu mengurai Isa Samad jika anda tidak mengenalinya secara peribadi baik dari sifat ataupun kemampuan serta ketahanan berpolitik.

No comments:

Post a Comment